×
Meditta levert o.a. Spoedzorg in de regio’s Westelijke Mijnstreek, Roermond en Weert.
Met een online formulier stellen we snel vast welke zorg u nodig heeft en of u naar de spoedpost mag komen. U krijgt direct advies. Bel altijd vóórdat u naar de spoedpost komt.
Is er een levensbedreigende situatie? Bel dan 112!
Klachtenprocedure
Maak klachten kenbaar bij de klachtenfunctionaris. Dit kan per e-mail via klachten@meditta.nl of stuur een bericht per post aan: Meditta t.a.v. Klachten, Milaanstraat 100, 6135 LH Sittard. Elke klacht wordt volgens een vastgestelde procedure in behandeling genomen.
Procedure behandeling klachten
- U meldt uw klacht bij de klachtenfunctionaris. Dat kan via e-mail of brief.
- De klachtenfunctionaris registreert uw klacht en u ontvangt een bevestiging.
- Zo nodig wordt schriftelijk toestemming gevraagd voor inzage in uw gegevens.
- De klachtenfunctionaris neemt contact met u op. De klachtenfunctionaris overlegt met u wat u wenst in het kader van de bemiddeling/behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris wijst u daarbij op de mogelijkheden.
- Er vindt bemiddeling/behandeling van uw klacht plaats. Indien gewenst vindt een persoonlijk gesprek plaats met betrokkene(n).
- Eventuele verbeterpunten worden geformuleerd.
- In overleg met u wordt de klacht afgerond, u ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. Zo nodig wordt verwezen naar de geschilleninstantie.
De klachtenfunctionaris is te bereiken via klachten@meditta.nl.

